نگین های رنو در اصفهان درخشیدند

نگین های رنو در اصفهان درخشیدند شمال صنعت: برای اولین بار كارناوال تلیسمان سواران در آخرین روز نمایشگاه خودرو اصفهان برگزار گردید.



به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، نمایشگاه خودرو اصفهان، پررونق ترین رویداد خودرویی ها در ماه های پایانی سال است و نگین خودرو با دست پر به شهر اصفهان آمده بود. روز نخست نمایشگاه با رونمایی خودرو محبوب و دوست داشتنی مگان شروع شد و اصفهانی ها پس از شهر تهران نخستین كسانی بودند كه با مگان آشنا شدند.
روز آخر نمایشگاه اصفهان یعنی جمعه، نگین خودرو حضور متفاوتی در خیابان های شهر اصفهان داشت.

قنـاد نمایندگی فعال نگین خودرو در شهر اصفهان با پشتیبانی از گروه تلیسمان سواران برای اولین مرتبه در این شهر و در حاشیه نمایشگاه خودرو اصفهان، كارناوال تلیسمان سواران را در شهر اصفهان به راه انداخت.
بیش از ۳۵ دستگاه تلیسمان از ساعت های نخست روز جمعه با حمایت خودروهای نگین سرویس در سطح شهر اصفهان به راه افتادند و بعد از انجام برنامه های تعیین شده، همگی در محل عاملیت قناد گرد هم جمع شدند. برگزاری كارگاه آموزشی برای شركت كنندگان و پذیرایی از تلیسمان سواران و حركت به سمت نمایشگاه خودرو اصفهان آخرین بخش كارناوال تلیسمان سواران اصفهان بود.

نگین خودرو در روز سوم نمایشگاه اصفهان حامی سومین دوره گردهمایی مدیران الماسی اصفهان هم بود.
این گردهمایی با عنوان مدیریت عالی تجارت و كسب و كار و با حضور بیش از ۱۰۰۰ مدیر توانمند در حوزه كسب و كارهای مختلف شهر اصفهان در مركز همایش های سیتی سنتر اصفهان برگزار گردید و نگین خودرو با عاملیت قناد جزء حامیان اصلی این همایش بود و نگین های رنو را برای مدیران الماسی اصفهان به نمایش گذاشت كه با استقبال خوبی هم در این همایش مواجه گشتند.

1396/11/09
19:26:46
5.0 / 5
4519
تگهای خبر: خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
ShomalSanat شمال صنعت

shomalsanat.ir - حقوق مادی و معنوی سایت شمال صنعت محفوظ است

شمال صنعت

صنعت شمال کشور