استاندارد در حوزه كشاورزی محیط زیست و تجهیزات زیست فناوری ارتقاء می یابد

استاندارد در حوزه كشاورزی محیط زیست و تجهیزات زیست فناوری ارتقاء می یابد شمال صنعت: كمیته استاندارد كارگروه اقتصاد زیستی ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری تعریف و ارتقای استاندارد در حوزه كشاورزی محیط زیست و تجهیزات زیست فناوری را در اولویت اقدامات خود قرار داده است.


به گزارش شمال صنعت به نقل از ایسنا، كمیته استاندارد كارگروه اقتصاد زیستی به منظور پیشبرد اهداف این كارگروه در حوزه استانداردسازی تشكیل شده است.

این كمیته با بهره گیری از مطالعات صورت گرفته در كارگروه در زمینه استانداردهای حوزه زیست فناوری و مطالعه نگاشت نهادی زیست فناوری در كشور مدل جامعی را برای تسهیل تدوین استانداردها در بخش هایی از حوزه زیست فناوری كه در كشور رشد كافی را داشته اند كه شامل سه بخش زیست فناوری كشاورزی، زیست فناوری محیط زیست و تجهیزات زیست فناوری می شود، طراحی نموده است.

برای این منظور كمیته استاندارد كارگروه اقتصاد زیستی ستاد توسعه زیست فناوری در هر بخش، مدل پیشنهادی با عناصر زیر تعریف كرده است كه شامل ارگان های دولتی سیاستگذار، خبرگان، كمیته متناظر در ستاد زیست فناوری و شركت های بخش خصوصی می گردد.




1396/10/06
19:28:23
5.0 / 5
4925
تگهای خبر: استاندارد , اقتصاد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
ShomalSanat شمال صنعت

shomalsanat.ir - حقوق مادی و معنوی سایت شمال صنعت محفوظ است

شمال صنعت

صنعت شمال کشور