دعوت از سازندگان برای ساخت 45 هزار واحد در بافت های فرسوده

دعوت از سازندگان برای ساخت 45 هزار واحد در بافت های فرسوده به گزارش شمال صنعت در چارچوب طرح اقدام ملی مسكن، دولت ساخت و طراحی ۴۵ هزار واحد مسكونی را در اراضی و املاك خود به فراخوان گذاشت.


به گزارش شمال صنعت به نقل از ایسنا، تولید و عرضه ۱۴۵ هزار واحد مسكونی در چارچوب طرح اقدام ملی مسكن در محدوده بافت های ناكارآمد تعریف شده كه مسئولیت اجرا و نظارت آن بر عهده شركت بازآفرینی شهری است.
از این تعداد ۱۰۰ هزار واحد از راه طرح های مشاركتی و عرضه تسهیلات به بخش خصوصی، بازسازی و نوسازی می شود. ۴۵ هزار واحد هم توسط دولت در اراضی و املاك دولتی با مسئولیت شركت بازآفرینی شهری راه اندازی خواهد شد.
بر این اساس این شركت در نظر دارد ساخت و طراحی ۴۵ هزار واحد مسكن در اراضی و املاك خویش را به سازندگان ذی صلاح از راه مشاركت واگذار كند.
در فراخوان شركت بازآفرینی شهری ایران آمده است: از كلیه سرمایه گذاران واجد شرایط دعوت به عمل می آید، بسته پیشنهادی شامل تأمین مالی اقتصادی، فنی، تضمین كیفیت خدمات و فعالیتهای مرتبط را به همراه مستندات مربوط به توانایی مالی، فنی و سوابق مربوطه در این حوزه را تا آخر وقت اداری ۳۰ فروردین ماه به دبیرخانه شركت بازآفرینی شهری ایران به آدرس تهران، میدان ونك، خیابان شهید خدامی، پلاك ۵۱، ارسال نمایند.
بعد از ارزیابی كیفی اولیه سرمایه گذاران و احراز صلاحیت شركت كنندگان از متقاضیان واجد صلاحیت برای مراحل بعدی دعوت به عمل خواهد آمد.
متقاضیان شركت در این فراخوان می توانند برای كسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی شركت بازآفرینی شهری ایران رجوع كنند.



1399/01/22
13:15:18
5.0 / 5
2874
تگهای خبر: ارز , اقتصاد , تسهیلات , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
ShomalSanat شمال صنعت

shomalsanat.ir - حقوق مادی و معنوی سایت شمال صنعت محفوظ است

شمال صنعت

صنعت شمال کشور