مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا:

400 هزارمین محصول سایپا در سال 98 تحویل مشتری شد

400 هزارمین محصول سایپا در سال 98 تحویل مشتری شد به گزارش شمال صنعت گروه خودروسازی سایپا كه از آغاز سالجاری افزایش تولید و تسریع در تحویل خودرو های مشتریان را در دستور كار خود قرار داده بود، موفق شد ۴۰۰ هزارمین محصول خود در سال ۹۸ را تحویل مشتری دهد.


به گزارش شمال صنعت به نقل از مهر به نقل از سایپا، گروه خودروسازی سایپا كه از آغاز سالجاری افزایش تولید و تسریع در تحویل خودرو های مشتریان را در دستور كار خود قرار داده بود، موفق شد ۴۰۰ هزارمین محصول خود در سال ۹۸ را تحویل مشتری دهد. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه مراسم تحویل ۴۰۰ هزارمین محصول سایپا در سال ۹۸ اظهار داشت: امروز توانستیم با تلاش و همت مجموعه همكارانم در گروه سایپا، ۴۰۰ هزارمین خودرو را تحویل مشتری دهیم كه این امر نشان داده است ادعای عدم تحویل یا تحویل قطره چكانی خودرو توسط خودروسازان به بازار نادرست، ناآگاهانه و كذب است. سلیمانی در ادامه با اشاره به فراهم آمدن امكان تولید حدود ۳ هزار دستگاه از محصولات خانواده رنو در پارس خودرو اضافه كرد: ترخیص این قطعات از گمرك كه از دوران پیش از تحریم مانده بود با تلاش و پیگیری فراوان صورت گرفت و با همكاری برخی قطعه سازان داخلی، پارس خودرو تولید تعداد كمی از محصولات رنو را شروع كرد تا بعد از تولید، برپایه عدالت، رعایت حق هر مشتری و اولویتِ ثبت نام در اختیار مشتریان قرار گیرد. مدیرعامل گروه سایپا اظهار نمود: برای تأمین انتظارات هموطنان و ایجاد تنوع در سبد محصولات، با برگزاری گردهمایی زنجیره تأمین، هماهنگی های لازم برای آغاز تولید انبوه اولین محصول پلت فرم SP۱۰۰ سایپا را فراهم آورده ایم تا از سال آینده وارد بازار شود. سیدجواد سلیمانی با اشاره به اینكه صنعت خودروسازی در بعضی مقاطع زمانی گرفتار كاستی ها و اشتباهاتی در انتخاب مسیر درست بوده وگرنه می توانست شرایط بهتری نسبت به وضعیت فعلی داشته باشد، اضافه كرد: علاوه بر برخی تصمیمات غیرصحیح كه در درون صنعت اتخاذ شده، نگاه و رویكرد بیرونی به این صنعت هم صحیح نبوده و این صنعت قربانی نگاه های مغرضانه، غیركارشناسی و غیراقتصادی شده است. سلیمانی اضافه كرد: آنچه صنعت خودرو بیشتر از هر چیز دیگری در حال و آینده به آن نیازمند است، اجرای صحیح و سریع سیاست ها و برنامه های اصلاحی در درون صنعت و حمایت هوشمندانه از جانب نهادها و دستگاه های مرتبط بیرونی است كه می تواند روند رو به توسعه را در این عرصه تداوم بخشد. وی ادامه داد: در شرایطی كه صنعت خودرو سخت ترین دوران خود از نظر محدودیت های بین المللی را تجربه می كند، می توان این تهدیدها را به فرصت تبدیل كرد و رویكردهای اصلاحی در صنعت خودرو را بگونه ای بنیان نهاد كه با هر تهدید و تنگنای دیگری گرفتار بحران نشود. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه اظهار داشت: مردم شریف ایران شایسته خودرو های بهتری از نظر كیفیت و امكانات هستند و كوشش برای ارتقا كیفیت و افزایش تیراژ تولید كوچك ترین وظیفه ای است كه می توان برای خودروسازان متصور بود. سلیمانی افزود: متأسفانه در گروه خودروسازی سایپا وارث بی تدبیری ها، مشكلات و معوقات فراوانی بوده ایم كه اصلاح و حل آنها نیازمند چندسال فعالیت مستمر بود اما به لطف الهی در یكسال گذشته بخشی از این معضلات را حل كرده ایم و تلاش شبانه روزی برای رفع نقص ها و كمبودهای باقیمانده را هم ادامه می دهیم. وی ادامه داد: سایپا با اتخاذ نگاهی تحول گرایانه در حوزه توسعه محصول و طراحی خودرو های جدید و به روز، ۸ محصول جدید را در سه سال آینده روانه بازار می كند. مدیرعامل گروه سایپا از مشتریان این گروه خودروسازی به علت تأخیر ناخواسته در تحویل برخی خودرو ها كه به علل مشكلات باقی مانده از مدیریت های گذشته و شرایط تحریمی و اقتصادی موجود ایجاد شده، عذرخواهی نمود و با تشكر از صبوری و همراهی آنها اظهار داشت: علاوه بر افزایش تولید و تحویل خودرو ها در ماه های اخیر، ایجاد تنوع در سبد محصولات و ارتقا كیفیت خودرو ها را شروع كرده ایم و بزودی شاهد نتایج مثبت آن برای مردم و مشتریان خواهیم بود.

1398/11/24
19:15:26
5.0 / 5
4021
تگهای خبر: اقتصاد , بازرگانی , توسعه , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
ShomalSanat شمال صنعت

shomalsanat.ir - حقوق مادی و معنوی سایت شمال صنعت محفوظ است

شمال صنعت

صنعت شمال کشور