سازمان حمایت اعلام كرد:

نظارت بر بازار شكر و جوجه یكروزه در صدر كالاهای اولویت دار

نظارت بر بازار شكر و جوجه یكروزه در صدر كالاهای اولویت دار شمال صنعت: شكر، ذرت، جوجه یكروزه، لاستیك سبك و سنگین (كامیون، اتوبوس، پژو، پراید)، ورق فولادی و تیرآهن، به عنوان كالاهای اولویت دار نظارتی در هفته منتهی به هفدهم بهمن ماه معرفی گشتند.


به گزارش شمال صنعت به نقل از سازمان حمایت مصرف كنندگان و تولیدكنندگان؛ در جهت سیاستهای كنترلی و نظارتی مستمر به منظور آرام سازی فضای بازار، بازرسان سازمان حمایت مصرف كنندگان و تولیدكنندگان و سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانهای سراسر كشور در هفته پیشرو، بازرسیهای خویش را بر ذرت، لاستیك سبك و سنگین شامل (كامیون، اتوبوس، پژو، پراید)، ورق فولادی، تیرآهن خصوصاً شكر و جوجه یكروزه متمركز می كنند.
لازم بذكر است ؛ در جلسه ستاد تنظیم بازار كه به طور مستمر هر هفته برگزار می شود، كالاهای اولویت دار برای نظارت و بازرسی تعیین و تصمیم گیریهای لازم در این خصوص صورت می پذیرد.
یادآور می شود ؛ هرگونه گرانفروشی، كم فروشی، عدم نصب قیمت، عدم صدور صورتحساب و... در ارتباط با كالاهای اولویت دار همچون تخلفاتی هستند كه هموطنان می توانند از راه تلفن ۱۲۴ و یا سامانه اینترنتی WWW.۱۲۴.ir به این سازمان و سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانها در میان گذاشته تا به صورت خارج از نوبت به آنها رسیدگی شود.

1398/11/15
22:31:20
5.0 / 5
4278
تگهای خبر: اینترنت , تجارت , تولید , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
ShomalSanat شمال صنعت

shomalsanat.ir - حقوق مادی و معنوی سایت شمال صنعت محفوظ است

شمال صنعت

صنعت شمال کشور