شریعتمداری خبرداد

موافقت جهانگیری با اختصاص یارانه های حذفی به معلولان

موافقت جهانگیری با اختصاص یارانه های حذفی به معلولان به گزارش شمال صنعت وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی از موافقت اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری در خصوص اختصاص یارانه های حذفی به جامعه معلولان كشور اطلاع داد.


به گزارش شمال صنعت به نقل از ایسنا، محمد شریعتمداری با بیان این خبر در نخستین كمیته نظارت و هماهنگی بر قانون پشتیبانی از معلولان ابراز امیدواری كرد: با این اقدام بتوان خیلی از مشكلات و مسائلی كه معلولان كشور با آن دست به گریبان هستند، حل و فصل شود.

وی با اشاره به تصویب قانون پشتیبانی از معلولان در اسفند ماه ۹۶ در مجلس بیان كرد: ۶ آیین نامه از جانب وزارتخانه در این خصوص تهیه شده كه حداكثر تا آذرماه در دولت مطرح خواهد شد.

به گزارش مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی، در این جلسه همچنین، احمد میدری، معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی هم ضمن عرضه گزارشی در این زمینه بیان كرد: قانون پشتیبانی از معلولان كشور اسفندماه ۹۶ در مجلس شورای اسلامی تصویب و از اردیبهشت تا آذرماه ۹۷ آیین نامه های در رابطه با آن تهیه شد.

در این نشست، عملكرد همه دستگاه ها در اجرای قانون عرضه و مقرر شد كه از جانب معاون اول برای اجرای بهتر این قانون دستورات لازم ابلاغ شود.




منبع:

1398/07/01
22:00:00
5.0 / 5
4308
تگهای خبر: دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
ShomalSanat شمال صنعت

shomalsanat.ir - حقوق مادی و معنوی سایت شمال صنعت محفوظ است

شمال صنعت

صنعت شمال کشور