یك مقام مسئول اعلام كرد:

عرضه بیشتر از ۲ هزار خدمات امدادی به خودرهای استان های سیل زده

عرضه بیشتر از ۲ هزار خدمات امدادی به خودرهای استان های سیل زده به گزارش شمال صنعت یك مقام مسئول، از اعزام بیشتر از ۱۰۰ اكیپ ویژه به استان های سیل زده و عرضه بیشتر از دو هزار خدمات خودرویی و ۳ هزار نفرساعت خدمات غیر خودرویی اطلاع داد.



به گزارش شمال صنعت به نقل از گروه صنعتی ایران خودرو، سیدرضا حسینی با بیان این مطلب اظهار داشت: با عنایت به ادامه سیلاب ها و بحران در استان های خوزستان و لرستان، تا بازگشت به شرایط عادی، عرضه این خدمات ادامه خواهد داشت.
وی خاطرنشان كرد: حوزه خدمات بعد از فروش ایران خودرو با عنایت به وقوع سیل در بعضی استان های كشور و با دستور و تاكید مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از ساعات اولیه و با تمام توان در منطقه حاضر شدند و ضمن عمل به وظیفه خود در مواقع بحرانی، در كمترین زمان ممكن در مورد خدمت رسانی در محل یا انتقال خودروها به تعمیرگاه های مجاز اقدام نمودند.
حسینی با اشاره به دستاوردهای جشنواره خدمات نوروزی، خاطرنشان كرد: در جشنواره خدمات نوروزی سال ۹۸ كه از ۲۶ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه اجرا شد در مجموع بیشتر از ۱۵۴ هزار خدمت در سامانه خدماتی این شركت به ثبت رسید كه از این تعداد ۸۳ هزار مورد رجوع به نمایندگی و ۷۱ هزار درخواست به صورت امدادی بوده است.
وی اضافه كرد: با عنایت به استفاده از خودروهای امداد پلاس در ناوگان امدادی و ایجاد امكان تعمیرات پیشرفته در محل، از میان درخواست های امداد، بیشتر از ۷۵ درصد موارد در محل رفع ایراد و حدود ۲۵ درصد به تعمیرگاه ها حمل شدند.
حسینی با اشاره به اینكه رجوع به نمایندگی ها و تعمیرگاه ها در روزهای نوروز نسبت به سال قبل كاهش یافته است، تصریح كرد: افزایش حضور مشتریان در نمایندگی های مجاز به منظور دریافت خدمات استاندارد قبل از آغاز سفر، رجوع به تعمیرگاه ها در تعطیلات امسال نسبت به سال قبل كاهش داشته و در مجموع تعداد خدمات گارانتی و وارانتی به ۸۳ هزار دستگاه خودرو در روزهای تعطیلات رسیده است.
مدیرعامل ایساكو تصریح كرد: مدت زمان تعمیرات خودرو در تعمیرگاه ها، به ۱.۷ روز كاهش یافته و ركورد جدیدی در این زمینه ثبت شده، كه از مهم ترین علل آن تأمین سبد قطعات مورد نیاز طرح جشنواره امداد نوروزی از چند ماه پیش از آغاز و سراسری شدن سیستم جامع كسب و كار نمایندگی ها، بوده است.
حسینی از كاهش ۳.۹ درصدی زمان انتظار برای دریافت خدمات امدادی، نسبت به مدت مشابه یاد كرد و اظهار داشت: به علت بهینه سازی استانداردهای به كار گرفته شده در بحث استقرار اكیپ ها، این زمان در ۱۷ فروردین ماه به ۲۳.۸ دقیقه رسیده است.
مدیرعامل ایساكو با اشاره به اجرای مسئولیت های اجتماعی حوزه خدمات بعد از فروش ایران خودرو اظهار داشت: در این ایام بیشتر از چهارهزار مورد خدمت امدادی به محصولات غیر ایران خودرویی عرضه شد كه این میزان، نسبت به سال قبل ۵۱ درصد افزایش داشته است.
وی همینطور به مجموعه سفرهای تیم مدیریتی ایساكو كه در روزهای نوروز از ۲۳ شهر كشور و ۳۴ نمایندگی در این شهرها صورت گرفت، اشاره نمود و اضافه كرد: این سفرها به شهرهای چابهار، تهران، كرج، قزوین، ابهر، زنجان، گرگان، گنبد، شیراز، اهواز، شوش، شوشتر، اندیمشك، دزفول، كرمان، رفسنجان، مهریز، یزد و برخی شهرستان های استان گیلان، لرستان و … به منظور پایش و تسهیل در عرضه خدمات به مشتریان و نظارت بر نحوه عملكرد اكیپ های امدادی در جاده ها صورت گرفت.

1398/01/23
13:36:00
5.0 / 5
4735
تگهای خبر: استاندارد , خدمات , خودرو , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴
ShomalSanat شمال صنعت

shomalsanat.ir - حقوق مادی و معنوی سایت شمال صنعت محفوظ است

شمال صنعت

صنعت شمال کشور