هیئت اقتصادی-سیاسی اتحادیه اروپا فردا در تهران

هیئت اقتصادی-سیاسی اتحادیه اروپا فردا در تهران یك هیئت اقتصادی ـ سیاسی ۷۰ نفره متشكل از مقامات عالی رتبه و فعالان اقتصادی اتحادیه اروپا شنبه ۲۰ آبان در تهران حضور می یابد.



به گزارش شمال صنعت به نقل از مهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما فردا (شنبه ۲۰ آبان) هیئت ۷۰ نفره ای متشكل از مقامات ارشد و فعالان اقتصادی چند كشور عضو اتحادیه اروپا به تهران می آیند و با مقامات و فعالان اقتصادی ایرانی دیدار می كنند.
در این هیئت كه ریاست آن را فیل هوگان كمیسیونر كشاورزی و توسعه روستایی اتحادیه اروپا بر عهده دارد، ۲۵ نفر از اعضای عالی رتبه سیاسی كشورها حضور دارند جهت شركت در همایش فعالان اقتصادی ایران و اتحادیه اروپا در تهران به همراه فعالان اقتصادی در حوزه های كشاورزی، صنایع غذایی و توسعه روستایی به ایران سفر می كنند.
گفتنی است هیئت اتحادیه اروپا در شرایطی با هدف بررسی ظرفیت های موجود و افزایش همكاری های تجاری بخصوص در بخش محصولات كشاورزی در ایران حضور می یابد كه برای صادرات محصولات كشاورزی كشورمان به اروپا موانعی وجود دارد.
همچنین در صورت مثبت بودن نتیجه مذاكرات، امكان تأسیس دفتر اتحادیه اروپا در ایران وجود دارد كه با اجرایی شدن آن صادرات به این قاره تسهیل شده و سرعت می یابد.
ضمن اینكه این هیئت بزرگ سیاسی ـ اقتصادی اروپایی، برگزاری جلسات با اعضای اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و كشاورزی و وزارت جهاد كشاورزی را هم در دستور كار دارد.
 

1396/08/19
19:23:18
5.0 / 5
4603
تگهای خبر: اقتصاد , صادرات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
ShomalSanat شمال صنعت

shomalsanat.ir - حقوق مادی و معنوی سایت شمال صنعت محفوظ است

شمال صنعت

صنعت شمال کشور