معاون وزیر اقتصاد اعلام كرد:

روابط بانكی ایران و سوئیس گسترش می یابد

روابط بانكی ایران و سوئیس گسترش می یابد به گزارش شمال صنعت رئیس سازمان سرمایه گذاری و كمك های اقتصادی و فنی ایران، از گشایش مناسب در روابط بانكی بین ایران و سوئیس اطلاع داد.



به گزارش شمال صنعت به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، محمد خزاعی كه در انتها دیدار با فلیپ لئوبا، وزیر اقتصاد ایالت وود سوییس، با اشاره به اینكه هیات سوییسی به همراه چهره های شاخص بانكی و اقتصادی این كشور به ایران سفر كرده است، از جمله محورهای مباحثات امروز خود با طرف سوییسی را توسعه همكاری های در مورد بیوتكنولوژی، آی تی، تكنولوژی های خاص بهداشتی بخصوص در بخش سرطان، تكنولوژی كشاورزی و حمل و نقل عنوان كرد.
رئیس سازمان سرمایه گذاری و كمك های اقتصادی و فنی ایران با ابراز امیدواری نسبت به اینكه تعدادی از این همكاری ها، ظرف یك ماه آینده عملیاتی شود، خاطرنشان كرد: فضای مناسبی برای توسعه روابط بانكی بین ایران و سوییس وجود دارد، ضمن اینكه راه های همكاری بانكی بین ایران و سوییس به شكل مناسبی در حال گشایش است.
خزاعی اضافه كرد: در جلسه امروز در مورد راهكارهای بانكی كه با استفاده از آن بتوان پروژه هایی ایرانی را فاینانس كرد، مذاكراتی انجام دادیم كه بسیار امیدبخش بود.
رئیس سازمان سرمایه گذاری و كمك های اقتصادی و فنی ایران اظهار داشت: در دیدار امروز با طرف سوییسی همچنین، مبحث فاینانس پروژه های حوزه های سرمایه گذاری و پوشش های بیمه ای آنها با استفاده از شركت های اروپایی و راهكارهای آن مورد بحث قرار گرفت.
این گزارش حاكی است، فلیپ لئوبا، وزیر اقتصاد ایالت وود سوییس هم تصریح كرد: طی مدت حضور در ایران جلسات بسیار خوبی با شركت های ایرانی برای توسعه همكاری ها در بخش اقتصادی داشتیم و معتقدیم، فرصت بسیار خوبی برای توسعه روابط اقتصادی و حوزه های صنعتی بین دو كشور فراهم آمده است.
 

1396/08/14
21:49:08
5.0 / 5
5352
تگهای خبر: اقتصاد , بانك مركزی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
ShomalSanat شمال صنعت

shomalsanat.ir - حقوق مادی و معنوی سایت شمال صنعت محفوظ است

شمال صنعت

صنعت شمال کشور