رونمایی از کتاب بر فراز فروش در روز ملی کتاب و کتاب خوانی

رونمایی از کتاب بر فراز فروش در روز ملی کتاب و کتاب خوانی به گزارش شمال صنعت همزمان با روز ملی کتاب و کتاب خوانی از کتاب بر فراز فروش که توسط سازمان فروش گروه خودروسازی سایپا تهیه و تدوین شده است، رونمایی گردید.



به گزارش شمال صنعت به نقل از مهر به نقل از سایپا، همایش تجلیل از نمایندگی های برتر سایپا با روز ملی کتاب و کتاب خوانی همزمان شد تا به همین بهانه و با حضور مدیرعامل این گروه، از کتاب بر فراز فروش رونمایی شود.
مجید باقری قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات بعد از فروش قبل از رونمایی از این کتاب اظهار داشت: بر فراز فروش به علت رویدادنگاری چالش های چند وجهی سازمان که مبتنی بر مدلهای مدیریت دانش پیاده سازی شده است، می تواند بعنوان مرجع در محافل علمی در رابطه با حوزه بازاریابی، به دانشگاهیان، دانشجویان و فعالان بازار، کمک نماید.
وی اظهار داشت: بر فراز فروش الگوی مناسبی است که توانسته بخشی از «دانش ضمنی» سازمان فروش سایپا را به «دانش صریح» تبدیل کند. این کتاب روایتی است از تجربه های سودمند که راه های برون رفت از چالش های مهم بخش فروش را برجسته می کند.
باقری اضافه کرد: در کتاب بر فراز فروش بعضی از چالش های مهمی که سازمان فروش سایپا با آن رو به رو بوده تشریح و راهکارهای در نظر گرفته شده برای عبور از آنها تشریح شده است.
وی با اشاره به اینکه این کتاب اولین کتاب در صنعت خودرو به شمار می آید که به صورت خاص در حوزه بازاریابی و فروش متمرکز شده است، افزود: بر فراز فروش بی آنکه به علل و عوامل فردی مؤثر در پیدایش بعضی از چالش های صنعت خودرو و فروش محصولات آن در گذشته و حال بپردازد، تصمیم دارد تا حقیقت های موجود در این صنعت را تشریح کند.
باقری اظهار داشت: این کتاب می خواهد بیان کند که چگونه سایپا در یک دوره سخت و دشوار چندساله، در شرایط کاملاً تحریمی، که نیمی از آن با کرونا هم سخت تر شده، موفق شد با همدلی و راهبری دانش محور توأم با حرکت جهادی، علاوه بر مدیریت بیشتر از نیم میلیون تعهد با سهم سررسید ۶۰ درصدی، معوقات ۳۰ درصدی و هم وجود بیشتر از ۱۰ درصد تعهدات در رابطه با محصولات توقف تولیدی شرکای تجاری، مسائل پرچالش دیگری همچون اتوخدمت و سبدهای سرمایه گذاری را به نتیجه برساند.
قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات بعد از فروش در ادامه ضمن اشاره به مشکلاتی که در دو تا سه سال قبل و در نتیجه تعهدات باقی مانده از قبل، تحریم ها و کرونا برای این گروه خودروسازی به وجود آمده است، اظهار نمود: ما قدردان نمایندگی های خود هستیم چون که در این دوره سخت ما را همراهی کردند و با تلاش و کوشش اجازه ندادند مشتریان وفادار سایپا ناراضی شوند.
وی اضافه کرد: خوشبختانه در حوزه خدمات بعد از فروش خودرو هم به رکوردهای خوبی دست پیدا کردیم که این امر اهمیت بسزایی دارد.
باقری افزود: امروز و با برگزاری این همایش می خواهیم این پیام را به شما و سایر همکاران در شبکه گسترده فروش و خدمات بعد از فروش گروه سایپا بدهیم که برای عرضه خدمات بهتر و باکیفیت تر به مشتریان و مردم ارزش خاصی قائل هستیم و برنامه های آینده در این عرصه هم روی همین محور متمرکز خواهد بود.


منبع:

1400/08/29
20:46:45
5.0 / 5
643
تگهای خبر: ارز , بازرگانی , تولید , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
ShomalSanat شمال صنعت

shomalsanat.ir - حقوق مادی و معنوی سایت شمال صنعت محفوظ است

شمال صنعت

صنعت شمال کشور