مدیرعامل سایپایدك تشریح كرد:

روش های نوین عرضه خدمات بعد از فروش در سایپایدك

روش های نوین عرضه خدمات بعد از فروش در سایپایدك به گزارش شمال صنعت مدیرعامل سایپایدك اقدامات جدید این شركت در حوزه خدمات بعد از فروش را برپایه ایجاد روش های نوین تجارت جهانی در صنعت خودرو شرح داد.


به گزارش شمال صنعت به نقل از مهر به نقل از سایپا، سید فخرالدین حیدری منش ضمن اشاره به سرعت گذر صنعت خودرو جهان از شیوه های سنتی فروش و عرضه خدمات بعد از فروش به روش های نوین تجارت جهانی، در مورد اقدامات این شرکت در تنوع بخشی به نحوه عرضه خدمات بعد از فروش اظهار نمود: بازارگاه یا B2B Marketplace یک روش تجارت نوین میان کسب و کارها است که برای اولین بار در کشور با خصوصیت پرداخت آنلاین سهم تأمین کنندگان توسط شرکت سایپا یدک به راه افتاده است. حیدری منش افزود: بازارگاه با هدف عرضه قطعات مورد نیاز نمایندگان فروش از راه تأمین کنندگان قطعات خودروسازی سایپا و سایر قطعه سازان فعال در داخل کشور از نیمه خرداد ماه سال جاری به راه افتاده است. وی تنوع قطعات، قیمت های رقابتی و سهولت دسترسی مشتریان به قطعات اصلی بدون وقفه را از اهداف راه اندازی این بازارگاه اعلام نمود و اظهار داشت: استفاده از ظرفیت شرکتهای معتبر تولیدکننده قطعه و همکاری آنها با شرکت سایپایدک علاوه بر اینکه به ارتقای کیفیت سرویس دهی به نمایندگی های خدمات بعد از فروش کمک مؤثری خواهد کرد، امکان پرداخت آنلاین به تأمین کنندگان را فراهم نموده که این امر باعث شتاب بیشتر به جهش تولید خواهد شد. مدیرعامل سایپایدک همینطور به راه اندازی سامانه اینترنتی سایپایدک آنلاین بعنوان یکی دیگر از خدمات این شرکت بخصوص در شرایط شیوع بیماری کرونا اشاره نمود و اضافه کرد: از راه این سامانه دسترسی به شبکه فروش و خدمات بعد از فروش گروه خودروسازی سایپا در سرتاسر کشور، قطعات پرمصرف مورد نیاز مشتریان نهایی و هم قیمت محصول امکان پذیر خواهد بود.


منبع:

1399/08/18
20:08:32
5.0 / 5
1311
تگهای خبر: اینترنت , بازرگانی , تجارت , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
ShomalSanat شمال صنعت

shomalsanat.ir - حقوق مادی و معنوی سایت شمال صنعت محفوظ است

شمال صنعت

صنعت شمال کشور