معاون وزیر صمت تاكید كرد؛

ضرورت حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران

ضرورت حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران به گزارش شمال صنعت معاون وزیر صمت با بیان این كه سیاست دولت پشتیبانی از سرمایه گذاران است، اظهار داشت: در این حوزه همه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان و هم بانك ها باید سرمایه گذاران را حمایت كنند.


به گزارش شمال صنعت به نقل از وزارت صمت، محسن صالحی نیا در آئین شروع به کار چهارمین منطقه ویژه اقتصادی استان فارس، با بیان این که سیاست دولت پشتیبانی از سرمایه گذاران است، اظهار داشت: در این حوزه سایر دستگاه های اجرایی و خدمات رسان و هم بانک ها هم باید سرمایه گذاران را حمایت کنند.
معاون وزیر صمت اضافه کرد: ایجاد این منطقه ویژه اقتصادی در جهت سیاست های دولت به منظور استقرار واحدهای صادرات محور و بهره گیری از ظرفیت این واحدها به منظور ارتقا بخش تولید و صادرات انجام شده است.
وی افزود: یکی از مهمترین سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایجاد زیرساخت های صنعتی به منظور استقرار واحدهای صنعتی و توسعه صنعتی است که در این خصوص ۸۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی فعال در سطح کشور تا کنون به مرحله فعالیت و واگذاری رسیده اند.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران افزود: در چارچوب این شهرک ها و نواحی صنعتی، ۴۷ هزار واحد تولیدی و صنعتی به بهره برداری رسیدند و ۳۵ هزار سرمایه گذار هم قرارداد منعقد کرده و در مراحل مختلف ساخت و ساز قرار دارند.



منبع:

1399/07/27
21:38:35
5.0 / 5
1243
تگهای خبر: اقتصاد , تجارت , توسعه , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
ShomalSanat شمال صنعت

shomalsanat.ir - حقوق مادی و معنوی سایت شمال صنعت محفوظ است

شمال صنعت

صنعت شمال کشور