سازمان حمایت اعلام كرد:
تشكیل پرونده تخلفاتی برای شركت واردكننده خودرو
به گزارش شمال صنعت یك مقام مسئول، از تشكیل پرونده تخلفاتی برای یك شركت واردكننده خودرو اطلاع داد و اظهار داشت: پرونده تشكیل و جهت صدور رای و تسریع در تحویل خودروی مشتریان، به سازمان تعزیرات ارسال شد.
به گزارش شمال صنعت به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سید مجتبی سجادی تصریح کرد: با توجه به مکاتبات مختلف و پیگیری های بعمل آمده از شرکت واردکننده در مورد تسریع در اجرای تعهدات ناشی از قراردادهای فروش سال ۹۷ (با موعد تحویل ۱۸۰ روز)، متأسفانه تابحال اقدامی در قبال قراردادهای منعقده با مشتریان و اجرای برنامه زمانبندی جهت تحویل خودرو انجام نشده است که این امر، نارضایتی خریداران و برگزاری تجمعات اعتراضی آنها را به دنبال داشته است.
مدیر کل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت، خاطرنشان کرد: بعد از پیگیری های مختلف در مورد وضعیت خودرو های وارداتی کوپا، پرونده تشکیل و جهت صدور رأی و تسریع در تحویل خودروی مشتریان، به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد. وی ادامه داد: حسب بررسی های صورت گرفته مشخص شد که شرکت مذکور در خیلی از موارد باوجود دریافت کلیه مبالغ مندرج در قرارداد، اقدامی در جهت اجرای تعهدات خود انجام نداده است. به قول سجادی، با تداوم این مورد و به دنبال نارضایتی مشتریان، سازمان حمایت پرونده این شرکت را به تعزیرات حکومتی منعکس نمود و در گزارش مذکور تاکید گردیده است که خودرو ها می بایست بر مبنای قیمت مندرج در قرارداد و با محاسبه ضرر و زیان ناشی از تأخیر در ایفای تعهد به مشتریان واگذار گردد.
وی با اشاره به وضعیت پرونده اپراتورهای تلفن همراه بیان داشت: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته و اقدامات لازم، اپراتورها مجاب به اعاده نحوه فروش بسته های اینترنتی به وضعیت سابق گردیدند.
به گفته این مقام مسئول در سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، همینطور در مورد تخلف صورت گرفته در این بازه زمانی، مستنداتی از جانب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به این سازمان عرضه شد که با عنایت به عدم همکاری اپراتورها جهت دسترسی به ریز قراردادهای مشتریان، رقم اعلامی سازمان مذکور مورد تأیید قرار گرفت و به شعبه رسیدگی کننده منعکس گردید.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب