مدیرعامل شركت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران:

نخستین نمایشگاه سال 99 شروع شد

نخستین نمایشگاه سال 99 شروع شد به گزارش شمال صنعت مدیرعامل شركت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران از مشاركت ۱۵۰ شركت تولیدی و صنعتی در نمایشگاه دستاوردهای مقابله با كرونا اطلاع داد.



به گزارش شمال صنعت به نقل از شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران، بهمن حسین زاده اظهار داشت: بازدید از نمایشگاه جهش تولید ودستاوردهای مقابله با کرونا برای عموم آزاد نیست و سفرا، رایزن ها و مسؤلان کشوری، میهمان نمایشگاه بین المللی هستند.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران در آستانه شروع به کار نخستین نمایشگاه سال ۹۹ اعلام نمود: دست اندرکاران، بازدیدکنندگان تحت شرایط خاصی و با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی از نمایشگاه بازدید می کنند.
وی اضافه کرد: برای پروتکل های چهارگانه صنعت نمایشگاهی با ۴ ماه کار مطالعاتی، تدوین و شیوه نامه اجرایی آن ابلاغ گردیده است.
این مقام مسئول در وزارت صمت افزود: شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها با برخورداری از تخفیف ۵۰ درصدی می توانند در نمایشگاه حضور داشته باشند.
حسین زاده تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه ها زمینه اتصال شرکت های تولیدکننده داخلی و صنعتی را با بازدید کنندگان داخلی و خارجی را از کشورهای گوناگون فراهم می نماید و همین مبحث سبب شناسایی محصولات تولیدی به سایر کشورها و در نتیجه رونق و توسعه صادرات در این بخش خواهد شد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران در بازدید از آخرین مراحل آماده سازی نمایشگاه جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا اعلام نمود: ۱۵۰ شرکت ایرانی تولیدی و صنعتی در این نمایشگاه حضور دارند که از این تعداد ۵۰ شرکت برتر دانش بنیان و استارتاپ های فعال می باشند
حسین زاده با قدردانی از همه تلاش گران و فعالان نمایشگاهی، برگزاری نخستین نمایشگاه سال ۹۹ را گام جدی و اقدامی مؤثر در شروع فعالیت نمایشگاهی ایران بعد از شیوع کرونا دانست.

1399/03/23
15:02:32
5.0 / 5
2758
تگهای خبر: توسعه , تولید , تولیدكننده , دانش بنیان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
ShomalSanat شمال صنعت

shomalsanat.ir - حقوق مادی و معنوی سایت شمال صنعت محفوظ است

شمال صنعت

صنعت شمال کشور