شركت بازرگانی دولتی اعلام كرد:

خرید ۱ و نیم میلیون تن گندم

خرید ۱ و نیم میلیون تن گندم به گزارش شمال صنعت شركت بازرگانی دولتی ایران، از خرید تضمینی یك میلیون و ۵۴۷ هزار تن گندم به ارزش ۳۸ هزار و ۹۴۵ میلیارد ریال تا ۲۸ اردیبهشت ماه در كشور اطلاع داد.


به گزارش شمال صنعت به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران، سیدمحمدتقی طباطبایی اظهار داشت: یک میلیون و ۵۴۷ هزار تن گندم در نیمی از استان های کشور خریداری شده که با خرید این مقدار ۲۰ درصد کل خرید سال قبل محقق شده است.
وی اظهار داشت: طی یک ماه گذشته ۲۲۲ هزار و ۹۶۹ محموله به مراکز خرید تضمینی تحویل شده است.
این مقام مسئول در شرکت بازرگانی دولتی ایران تصریح کرد: خرید تضمینی گندم تا آخر آبان ماه سالجاری ادامه دارد و با ورود به فصل تابستان، استان های سردسیریِ کردستان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و غربی و … وارد عملیات خرید می شوند که تحویل گندم افزایش قابل توجهی خواهد یافت.
طباطبایی همینطور از خرید تضمینی ۹۰ هزار تن دانه ی روغنی کلزا به ارزش بیشتر از ۴، ۰۰۰ میلیارد ریال در ۱۲ استان کشور اطلاع داد.
وی قبل از آغاز گزارش خرید تضمینی گندم و دانه های روغنی از درج مقاله ای تحت عنوان "مدافعانی که در دوران کرونا دیده نشدند" توسط پایگاه خبری غلات نیوز که به بررسی ارزش های عملکرد تأمین کالاهای اساسی در دوران تحریم و کرونا توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران پرداخته بود، قدردانی نمود.

1399/02/29
11:35:26
5.0 / 5
2505
تگهای خبر: ارز , بازرگانی , خرید , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
ShomalSanat شمال صنعت

shomalsanat.ir - حقوق مادی و معنوی سایت شمال صنعت محفوظ است

شمال صنعت

صنعت شمال کشور