بانك مركزی اعلام كرد:

تامین ارز مورد نیاز كالاهای اساسی، دارویی و كشاورزی به صورت مناسب

تامین ارز مورد نیاز كالاهای اساسی، دارویی و كشاورزی به صورت مناسب به گزارش شمال صنعت بانك مركزی اعلام نمود: ارز مورد نیاز كالاهای اساسی، دارویی و كشاورزی به صورت مناسب تامین شده است.



به گزارش شمال صنعت به نقل از مهر، بانك مركزی اعلام نمود: ارز مورد نیاز كالاهای اساسی، دارویی و كشاورزی به صورت مناسب تامین شده است.
در اطلاعیه بانك مركزی آمده است: بمنظور هماهنگی و برنامه ریزی برای تامین ارز كالاهای اساسی و دارو، جلسه ای با حضور معاونین وزارتخانه های بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، صنعت، معدن و تجارت و جهاد كشاورزی در بانك مركزی برگزار گردید.
غلامرضا پناهی، معاون ارزی بانك مركزی با اشاره به اینكه در سایه هماهنگی و انسجام دستگاه های ذیربط طی سال ۱۳۹۸ كالاهای اساسی، دارو و تجهیزات پزشكی و نهاده های دامی مورد نیاز كشور به نحو بسیار مناسب تامین شد اضافه كرد: بگونه ای كه تابحال مبلغ ۱۴ میلیارد دلار برابر سقف بودجه مصوب ارز مورد نیاز تامین شده است.
دستگاه ها ضمن بیان برخی مسائل بر تداوم این همكاری و هماهنگی برای تامین كالاهای اساسی و ضروری مورد نیاز كشور تاكید نمودند و مقرر شد هر دستگاه برنامه ریزی مناسب برای تامین كالاهای مورد اشاره در سال ۱۳۹۹ را انجام داده و با هماهنگی بانك مركزی تخصیص و تامین ارز آنها صورت پذیرد.


منبع:

1398/12/11
13:52:52
5.0 / 5
3357
تگهای خبر: ارز , بانك مركزی , تجارت , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
ShomalSanat شمال صنعت

shomalsanat.ir - حقوق مادی و معنوی سایت شمال صنعت محفوظ است

شمال صنعت

صنعت شمال کشور