تشریح بسته بهبود رونق كسب و كار نمایندگی های سایپا

تشریح بسته بهبود رونق كسب و كار نمایندگی های سایپا مدیر عامل سایپایدك از تعریف 10 محور در بسته بهبود رونق كسب و كار شبكه نمایندگی های فروش و خدمات بعد از فروش گروه خودروسازی سایپا آگاهی داد.



به گزارش شمال صنعت به نقل از مهر به نقل از سایپا، سیدفخرالدین حیدری منش با اشاره به رونمایی از بسته حمایتی رونق کسب و کار شبکه نمایندگی های فروش و خدمات بعد از فروش، گفت: به روز رسانی و تخصیص اعتبار کمیسیون فروش نمایندگی در ابتدای هر ماه و امکان انتخاب محل استفاده اعتبار حق الزحمه نمایندگی ها در سطح گروه محور نخست این بسته خواهد بود.
حیدری منش بازبینی مؤلفه ها و ضرایب فرمول کمیسیون حق الزحمه فروش با افزایش وابستگی به ارتقای خدمات بعد از فروش را محور دوم این بسته اعلام و اشاره کرد: افزایش اعتبار خرید جهت قطعه به نمایندگی ها تا سقف سه برابر و ایجاد امکان فروش قطعات به صورت لیزینگ و با ارائه تسهیلات مناسب نیز بعنوان محورهای سوم و چهارم این بسته خواهد بود.
مدیرعامل سایپایدک با بیان این که تخفیف در قیمت قطعه و خدمات در قراردادهای حجمی با سازمان ها و همین طور امکان تهاتر جریمه تأخیر در تحویل خودروی مشتری با بسته خدمت یا آپشن نیز از دیگر محورهای تعریف شده در این بسته خواهد بود.
وی همین طور به افزایش دو درصدی کارمزد فروش اختیاری آپشن و کارت طلایی اشاره نمود و اظهار داشت: برمبنای برنامه ریزی انجام شده مقرر شد تیمی متشکل از مدیران ارشد فروش و خدمات بعد از فروش ضمن برنامه ریزی جهت برگزاری نشست های استانی از نمایندگی ها نیز به صورت دوره ای بازدید به عمل آورند.


منبع:

1399/08/06
10:49:26
5.0 / 5
1361
تگهای خبر: بازرگانی , تسهیلات , خدمات , خرید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
ShomalSanat شمال صنعت

shomalsanat.ir - حقوق مادی و معنوی سایت شمال صنعت محفوظ است

شمال صنعت

صنعت شمال کشور